25 April 2012 - en dag i stallet!
2012-04-25 kl. 21:41:13 | Chilla

Idag var vi till stallet och tog med oss Chilla. Hon har blivit mycket modigare och vågar sig till och med fram och tjuvsniffa lite på dom om dom står helt stilla. Annars springer hon runt som en galning och nosar på allt gott. Gud vad jag hade velat ha egen gård på landet! Vi var väl där i en 3-4 timmar och Chilla var igång ungefär hela tiden. Inte en minut till spillo då det finns nå mycket roligt att göra!

Någonting som jag verkligen fick konstaterat är att vi måste jobba riktigt ordentligt på inkallningen. Hon brydde sig inte ett dugg om mig och for iväg på egen hand för att utforska. Ännu en grej som är helt tvärt emot hur Freja var som valp. Freja ville vara i närheten hela tiden och kom direkt då man ropade. Men det är bara träna!

Nu ska jag försöka ladda upp bilderna som jag tänkt ladda upp tidigare.




Och så gick det med de. Jag funderar allvarligt på att byta bloggportal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback