17 Oktober 2011
2011-10-17 kl. 21:58:00 | Frejas Liv

Nu var det himla länge sen jag uppdaterade bloggen. Jag har slutat blogga helt och hållet sen ganska många månader tillbaka så när det inte är en vana längre glömmer man helt enkelt bort.

I sommar har det inte blivit lika mycket tid som jag hoppats på över till Fröken Freckens träning. Vi har mest lallat på hemma och på promenader men simningen har det blivit dåligt med även om vi tagit oss iväg lite då och då. Här i Skellefte vet vi inte några bra platser som hundar kan vara med och bada på så det har bidragit till att vi inte simmat lika mycket som förra sommaren. Hältan har blivit lite dåligare här på sistone också men det håller sig ändå stabilt och hon mår hur bra som helst!

Nu är det dessutom mycket i skolan och det känns som att det aldrig kommer att ta slut. Men tur vi har våran lilla tjej som muntrar upp oss när vi kommer innanför dörren. Passande nog har vi hela sommaren jobbat om varandra så hon har knappt behövt vara hemma själv någonting. Nu när skolan börjar är det ju heller inget problem eftersom föreläsningarna inte är mer än ett par tre timmar om dagen om ens det.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag bjussar på några bilder som togs för kanske 5-6 veckor sen när Shaw och Alice var här och hälsade på.




Frejas favvolek är jaga!


Storgapet!


Mammas fining!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback