Ny Design!
2010-09-24 kl. 00:09:18 | Frejas Liv

Jag fick en sån lust att designa om bloggen. Jag har aldrig varit nöjd med den designen som var innan men har så fruktansvärt dålig fantasi när det gäller bloggdesign. Nu har jag en sån designlust så när jag inte designar så tänker jag på design. Den här gången fick det bli enkelt och rent. Allt har bara flutit på och det har inte tagit så länge faktiskt! Skönt. Det blir bara enklare och enklare men nu har jag nya utmaningar som jag gett mig tusan på att lära mig!

Nu ska jag börja på en ny design. Inte till där här bloggen. Bara en design där jag ska testa en massa grejer jag inte vet hur man gör än.

Vad tycker ni? Hur ser den ut i era webbläsare? Ibland kan dom bli helt förvrängda med olika datorer och webbläsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback