26 September - Photosession
2010-09-26 kl. 21:03:16 | Frejas Liv

Idag var vi ute och fotade litegrann. Jag var väldigt motiverad och taggad i början men när det visade sig att Freja inte var lika taggad sjönk motivationen rätt rejält. Hon ville hellre springa runt och leka vildhund.

Jag kan ju börja med att visa Freja från hennes mest bedårande sida.


Använder mig som bromskloss.


Mammas lilla valross:)


Känguru?



Sen har vi några seriösa bilder att bjuda på också.




Ser precis ut som bilderna vi tog förra hösten i Öjebyn, men what to do.

Vi fick inte så många bilder som jag blev nöjd med. Freja tyckte att det var skit-tråkigt att sitta still idag och där förstår jag henne! Det var ju så fint väder:)

Men vi får ta och fota fler gånger. Vi kanske ger oss ut och spanar efter fina ställen att fota här i krokarna i veckan.

Kommentarer
Postat av: MiaLisaSofi

Vilken otroligt vacker hund du har. :)

Jätte fina bilder!



Mvh Mia & Amstaff flickan Dewi :)

2010-09-26 @ 22:36:19
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback