Sanna och Dino
2010-11-30 kl. 23:39:37 | Frejas Liv

Jag tycker alla går in på Sanna Krans blogg och ger henne några styrkekramar. Hon går igenom det värsta som finns för en hundägare just nu. Hennes Dino är väldigt sjuk och alla måste hålla tummarna för honom!

Jag har varit där och jag vet hur det känns. Dino är en hund jag ALLTID kommer att komma ihåg, alla borde få träffa honom. Det kanske låter som en typisk grej att säga i det här läget men jag menar verkligen det här. Han är speciell.

Så nu kan alla gå in på hennes blogg eller åtminstone ägna Dino och Sanna en tanke. Ingen hund eller hundägare ska behöva gå igenom något sådant här..

Vi tänker på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna och flocken

Snälla rara Janna, vad ska man egentligen säga? Tack..

2010-12-07 @ 08:04:39
URL: http://svartvita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback