Ny design.. IGEN!
2010-11-24 kl. 02:24:39 | Frejas Liv

Nu har jag knåpat ihop en ny design igen. Jag blev rent av spyfärdig av den jag hade. Jag har utvecklats ganska mycket som bloggdesigner och jag lär mig hela tiden nya saker. Så jag kunde inte riktigt stå för den gräsliga designen som jag hade innan den här.

Den här är jag då nöjd med (fast det var jag ju till en början med den förra också, hur kunde jag?) än så länge. Jag har stirrat mig mätt på den under tiden jag gjort den. Och det tog ett tag. Jag har testat en massa nya grejer i den här designen som jag aldrig gjort förut. Men det är kul, sjukt kul!

Freja är inte så jättenöjd över att jag suttit vid datorn så mycket. Jag blir som manisk när jag börjar bloggdesigna. Men jag har kompenserat henne med långa promenader, framför allt på kvällen brukar vi ta de längsta prommisarna. För då kan jag gå ned till en lång lång väg där man ser om man har ett hundmöte att vänta. Så där får hon alltid vara lös på kvällarna. Av någon anledning är det aldrig någon som promenerar den vägen på kvällen, men på dagen är den proppfull med både hundar och människor.

Nu kanske jag får lite mer lust att blogga när designen inte ser ut som skit.

Hur ser designen ut i era webbläsare? Vad tycker ni? Är det något ni vill att jag ska ändra? Ge mig gärna lite feedback, jag är fortfarande grön och behöver alla tips jag kan få. Och är det någon som vill ha en länk uppe i fliken? Den är pinsamt kort den där listan, men jag vill inte lägga ut en länk utan att ha frågat först. okej.. Jag har inte frågat Shaw och Linda. Men dom får stå ut med den tanken!

Tack till Shaw för all hjälp med designandet. Hon är den enda som orkar höra mitt tjat om html koder (undra hur länge hon står ut). Stackarn. Jag tycker synd om henne!


Kommentarer
Postat av: Shaw - Holy Mother of Cow

Haha, inga problem, dude. Det är ganska kul så länge jag inte behöver fixa och trixa med koderna själv. :D

2010-11-24 @ 15:41:10
URL: http://holymotherofcow.blogg.se/
Postat av: Maria

Hejsan!

Vilken härlig blogg du har! Hundar, är dem inte underbara? :)

Du får gärna kika in på min hundblogg och kika lite, där finns det tips, fakta, roligheter och allt möjligt som har med vovvar o göra. :)

Ha en bra dag!

Kramar från Maria

2010-11-24 @ 22:46:47
URL: http://naiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback