30 November 2010
2010-11-30 kl. 09:06:00 | Frejas Liv

Nu måste jag verkligen skärpa mig med uppdateringarna på bloggen. Just nu bloggdesignar jag mycket så jag gör hellre det än att blogga när jag sitter vid datorn.

Med Freja är allt finemang. Hon har just slutat löpa och har varit verkligt hängig och lugn medan hon löpte. Något som fortfarande håller i sig tycker jag. Fast jag vill minnas att hon var väldigt mycket lugnare sist hon löpte också.

Det är väldigt kallt nu också och kylan håller i sig, det tycker inte Freja om kan jag tala om! Det är dubbla täcken som gäller för damen nu under vintern. Det blev inget inköp av en overall eftersom det var ett alldeles för stort projekt att få på henne den. Och då är hon väldigt bra på att stå stilla medan man klär på henne ska ni veta! Istället satsar vi på benskyddet så får vi skaffa en overall nästa vinter eller senare den här vintern om vi märker att det är något som hon verkligen behöver. Då får det vara värt att krångla på henne den.

Annars ligger hon mest och sover. Promenaderna som förut var det bästa som fanns är nu ett nödvändigt ont som hon helst smiter ifrån. Hon har flera gånger försökt smita undan när vi går ut i hallen. Haha hon ser så rolig ut när hon ligger med öronen bakåtstrukna och ögonen uppspärrade och försöker bli osynlig. Men när vi väl kommit ut så är det ändå inte så farligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback