26 Maj 2010
2010-05-26 kl. 17:20:18 | Frejas Liv

Igår var vi hos veterinären. Jag var så sjukt nervös att det skulle vara något fel i bakdelen på henne också att jag knappt sov någonting natten till igår.


Freja är cool hos veterinären. :P

När vi tagit bilderna så fick jag följa med och titta på dom tillsammans med veterinären. Det var främst frambenen vi pratade om eftersom hon aldrig vill sluta halta. Han sa att det inte är säkert att hon gör det någonsin men att hon förmodligen inte har ont av det. Hon kan helt enkelt inte böja på benet som hon ska pga skadan som blev innan vi opererade. Så nu ska vi träna henne korta pass i vattnet och försöka simma med henne i sommar.

Hon hade inga artroser någon annanstans och det verkade inte vara något som helst fel i bakbenen! Puh, vilken jäkla tur. Jag har alltså oroat mig alldeles i onödan, tur det:P


Upprörd dam, det är ju en massa hundar och katter som inte tycker att
det är lika roligt att komma till veterinären som Freja gör:P


Såhär såg det ut när hon precis opererats. Vänster fram.


Såhär ser det ut idag.


Och såhär ser hennes friska ben ut.


och höfterna:)

Nu ska det bli spännande och se vad skk ger för utlåtande.

Kommentarer
Postat av: Ella

Det är verkligen skillnad på före & efterbilden på frambenet.. Har du röntgat armbågar oxå på henne & ska skicka in??



Håller tummarna för att det blir bra resultat :)

2010-05-30 @ 00:02:04
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback