24 Maj 2010
2010-05-24 kl. 22:52:48 | Frejas Liv

Imorgon är det dags att åka till veterinären och undersöka Frejas fram och bakben. Jag är sjukt jävla nervös och vill egentligen inte åka dit alls. Det var meningen att Stefan skulle åka dit ensam med henne men han är hos sina föräldrar i Vuollerim och hjälper till att måla huset. Som tur är så kunde min syster följa med så jag behöver iaf inte vara ensam ifall det blir dåliga nyheter.

Jag har blivit mer och mer stressad och nervös ju närmare veterinärbesöket vi kommer. Jag har inte känt såhär någon av gångerna innan. Visst har jag varit nervös men inte på det här sättet.

Bakbenet är jag fortfarande inte klok på. Det kommer jag nog aldrig bli. Ibland ser det ut som att hon haltar och ibland är hon nästan lite vinglig i bakbenen. Men det kan ju bara vara jag som inbillar mig (som vanligt). Hon har även varit lite låg de senaste dagarna så hon har fått ta det väldigt väldigt lugnt. Vi har bara tagit korta promenader just eftersom hon varit så låg. Och idag tog vi och körde lite lydnad inomhus och när vi gick en runda ute så körde vi läggande under gång i regnet. Haha ni skulle ha sett henne, det var oslagbart. Hon dunsade ned i backen och såg så förvånad ut när hon upptäckte att det var blött:P

Nu är det dags att sätta sig vid matteboken ett tag. Ni får förmodligen en uppdatering imorgon om hur det gick hos herr doktor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback