9 Mars 2010
2010-03-09 kl. 21:38:02 | Frejas Liv

Idag har Freja varit så himla rastlös och haft det jättetråkigt. Hon har gått runt och pipit för minsta lilla. Hon har stått och pipit, legat och pipit, suttit och pipit, sprungit och pipit. You namne it!

Jag försökte att gömma godis som hon fick leta i ett tappert försök att få henne lite trött åtminstone. Hon tyckte att det var jätteroligt och har blivit riktigt bra på det! Efter ett tag satt hon sig vid dörren och ville ut på baksidan även fast hon hade varit ut nyligt. Jag höll på att vika tvätt så jag flyttade ut grejerna på soffan i vardagsrummet och klädde på Freja. Sen kastade jag ut godis över hela baksidan som hon fick snusa rätt på samtidigt som jag kunde stå och vika tvätt och hålla koll på henne genom fönstret. Hon var jätteduktig och stolt kan jag tala om! Så fort jag berömde henne gick svansen i 190! Efter ett tag blev hon rätt less och började ställa sig mot staketet för att spana på ungarna som lekte i lekparken en bit bort och blev uppspelt. Så då fick hon komma in och vila ett tag istället.

Det börjar bli jättejobbigt att ha henne still hela tiden. Jag hoppas verkligen att det blir bättre snart! Det är verkligen inte kul att gå ut med en understimulerad, tokig amstaff.


Tigg hunden! Hennes ögon ser jätteroliga ut:P


Freja är en cooling.


Spanar ut genom fönstret.


Bus med hennes favoritkompis Jiddra


Kommentarer
Postat av: Ella

Hej igen.



Fastnade i din blogg igår & läste om alla vet besök, usch vad tråkigt, speciellt när hon är så ung, men steinwall är en av dom bästa vettarna här uppe i norr så ni är i goda händer hos honom :)



Håller tummar & tassar för att det går bra för er, ska försöka följa era äventyr så gott jag hinner.. Kram på er!!

2010-03-10 @ 10:35:56
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Härlig blogg du har! Kul med mycket bild inlägg!

2010-03-10 @ 14:39:17
URL: http://mittlivsomdagmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback