4 Mars 2010
2010-03-04 kl. 12:06:36 | Frejas Liv

Sådär ja. Jag blev helt plötsligt väldigt designsugen en dag, ändrade stilmall och tänkte börja om från början. Det var väldigt dumt gjort eftersom jag visste att jag inte skulle ha tid att sitta vid datorn så mycket nu när flytten var. Men jag och mina infall. Haha. Hur som helst så tog jag och började greja lite igårkväll och gjorde en design som jag förmodligen kommer ändra igen. Men då låser jag inte bloggen, jag ändrar lite i taget allteftersom jag har tid och lust.

På ett tag kommer ett inlägg om Frejas senaste hyss, såfort jag har hittat kabeln till digitalkameran så jag kan lägga upp lite bilder.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan!

Har läst lite om Freja och hennes problem, håller tummarna för att hon blir frisk snart!!

Jag brukar vara hundvakt till Frejas halvsyster Kakan som bor i Östersund så jag har fastnat för rasen totalt. Ska nog köpa mig en amstaff framöver när tid och pengar finns.// Åsa

2010-03-07 @ 20:08:35
Postat av: Jag igen

Det är ju inte alls hennes halvsyster utan "halvmoster" om man kan säga så.//Åsa

2010-03-07 @ 20:10:26
Postat av: Janna & Freja

Hej! Vad roligt:) Jag har och fastat totalt för rasen efter att vi köpt Freja. Dom är ju så härliga! Vi håller också tummarna.. Men det kommer nog ordna sig på något sätt!

2010-03-08 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback