24 Mars 2010
2010-03-24 kl. 15:00:17 | Frejas Liv

Tänkte bara snöra in ett snabbt inlägg och berätta att vi fått en tid på rehab imorgon klockan 14.30. Freja ska få pröva simma så nu håller vi tummarna på att hon inte blir dålig i benet av det.

Senaste dagarna har Stefan fått sköta prommisarna av Freja. Jag har fått jätteont på insidan av högerknä och utsidan av vänster. Jag har aldrig haft problem med knäna förut så jag är faktiskt lite orolig för vad som kan vara fel. Men förhoppningsvis går det över snart:) Jag kanske får ta över smärtan från Freja så att hon blir helt frisk? Det hade inte varit helt fel faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Olga

Hoppas att det går bra på hundsimmet :)

2010-03-24 @ 21:14:09
URL: http://nordstaff.blogg.se/
Postat av: Ella

Kul att det är dags för simning, håller tummarna för att det går bra & att hon slipper ha besvär av det sen oxå!!

2010-03-24 @ 23:01:27
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback