14 Mars 2010
2010-03-14 kl. 13:00:02 | Frejas Liv

Igår var vi ut och lekte i lekparken med Julia. Freja fick följa med och jag tänkte passa på att ta lite fina bilder på henne i solen. Lättare sagt än gjort kan jag tala om! När Julia är med är Freja så upp i varv att det inte går att få henne sitta stilla så efter ett tag var jag tvungen att gå in med Freja. Hoppas att hon blir bra snart så man kan motionera henne som vanligt. Hon blir bara mer och mer omöjlig att ha att göra med.

För ett par dagar sen skulle jag följa med Julia till skolan för att möta mamma. Det tar ungefär 20 minuter att gå fram och tillbaka så jag chansade och tog med Freja på promenaden. Vi hade redan varit ut på en 10 minuterspromenad samma dag så jag var lite osäker på om jag skulle ta med henne eller inte. Hon verkade bli lite trött i benen efter ca 15 minuter så det var aningens för långt. Men hennes hälta blev inte värre dagen efter! Det är framsteg:D

När jag är ute med henne måste jag hela tiden tänka på att gå sakta sakta. Jag vill gärna halvspringa när jag är ute på promenad men det är absolut förbjudet:P Så flera gånger var jag tvungen att sakta ned eftersom jag hela tiden går liiite snabbare.

Och för ett par dagar sen bestämde jag mig hux flux för att anmäla mitt intresse för att B-figurera på bruks. Hur dum är inte jag? Jag stressar jättelätt upp när det handlar om sådana saker och tror hela tiden att jag ska göra fel. Idag frågade dom efter mitt telefonnummer och jag fick lite lätt panik för att vara ärlig. Dessutom har jag haft ont i magen sen jag svarade på mailet. Vilken tönt jag är egentligen. Jag har gett mig fan på att ställa upp åtminstone en gång och om det känns obehagligt efter den gången så kanske det inte är något för mig?

På Tisdag ska vi på återbesök till veterinären! Håll tummarna för att det inte ska behövas en till operation.


Julia och Freja i snön:)


Freja vill sååå gärna gå till Julia!


Varför gömmer hon sig?!


Jag vill också!


Freja leker plogbil




Kommentarer
Postat av: Ella

Håller tummar & tassar för att besöket hos Vet går bra :)



Fina bilder på tjejerna :)

2010-03-14 @ 20:33:10
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback