8 Juni 2010
2010-06-08 kl. 13:00:14 | Frejas Liv

Nu har vi fått svaret från SKK. D-höfter och 2a på armbågen som är opererad medan det är UA på den högra som inte är opererad.

Jag hade väl ställt mig in på det här innan vi röntgade. Men när vi stod och tittade på bilderna så sa veterinären att det inte var perfekt men att det inte var dåligt heller. Så när jag öppnade brevet blev jag lite chockad faktiskt.

Ja, det här bådar ju förmodligen inte gott för Freja. Jag vet inte vad vi ska göra nu. Jag hoppas bara att dom kommer på en mirakelkur som botar henne så att vi kan leva lyckliga i alla våra dagar. Hon är ju så glad och bekymmerslös den där damen.

Inte nog med att vi fick en dålig nyhet angående Freja. Idag är det exakt tre år sen min storasyster gick bort. Fyfan vad tiden går fort. Och jag saknar henne så himla mycket.. Jag hade velat att hon fick träffa Freja. Dom hade tyckt om varandra!


Kommentarer
Postat av: Ella

Fy så tråkigt :( Har själv en hund med D höfter & kommer så väl ihåg när jag fick det beskedet, inte kul! Hoppas du hittar nån liten ljusglimt där ändå, det kan ju vara så att om hon bara får ordning på framdelen så behöver det ju inte vara så att höfterna nånsin kommer att ge problem, för inte är det väl höfterna som besvärar nu? Håller tummarna för att allt löser sig!! Styrkekram!!

2010-06-08 @ 21:43:34
URL: http://ellapuma.blogg.se/
Postat av: Ella

Förresten, så lita mer på vad din Vet säger än vad som står på pappret, bedömningen är inte alltid vad den borde vara!!

2010-06-08 @ 21:44:38
URL: http://ellapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback