Lite bilder. 24 Januari 2010
2010-01-24 kl. 23:11:41 | Frejas Liv


Den här bilden jag endast för att ni ska se vilka blodtörstiga monster amstaffar är.
Lägg märke till blodet till höger under nosen. Haha.


Det gamla ärret och det nya såret. Ni ser ju hur det blöder. Helt otroligt...
Jag är jättekänslig för sånt här helt plötsligt, men det kanske är för att det
är min egen hund som är skadad. Usch!


Frejas nya snygga frilla. Det är ju inne att raka sig där nu i hundvärlden om ni inte visste det;)
Stygnen där är från då dom tog benmärg.


SNYGGING! Haha. Det taskiga är ju att det dom rakade bort förra operationen
just växt ut (känns det som). Man anade det hur länge som helst så det där lär
ju ta ett tag. Men hon är så fin ändå våran lilla bebis:)


Kommentarer
Postat av: Östen.

haha nämen lilla grisen. Åh, det skär i hjärtat på mig. Hoppas nu för guds skull att hon blir bra! Ge henne en stor blöt puss från mig! :*

2010-01-25 @ 01:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback