9 Augusti 2009
2010-01-16 kl. 00:56:03 | Inlägg från gamla bloggen

Igår for vi tillbaka till Luleå för att umgås lite med min familj och för att passa på att gå på loppis på hertsödagen Min mamma är helt frälst i loppisar och fyndar alltid jättefina saker. Jag gillar också att gå och titta hittar sällan något fint. Freja tyckte att det var jätteroligt att gå omkring bland alla människor och passade på att ge en tant en slick på foten i förbifarten Jag förstår inte vad det är hon har för fötter! Men gillar dom, det gör hon!

Innan vi gick på loppisen passade vi på att spola av våran altan på baksidan så att den fick torka medan vi var borta. Slangen togs fram och jag väntade mig att Freja skulle hålla sig på säkert avstånd eftersom hon inte alls varit så förtjust i vattenstrålen tidigare. Men ack så fel jag hade. Inte hade jag hunnit spola länge innan jag hade en galen liten amstaff som sprang efter vattenstrålen och gjorde tappra försök att fånga den. Behöver jag säga att hon inte lyckades Men hon gav sig inte och när vi var klara med altanen var hela hunden sjöblöt. Jag tror att hon tyckte det var skönt att bli avspolad efter bussfärden Idag tänkte jag att vi kunde göra samma sak eftersom det var så varmt och stackarn bara låg under bordet och var helt död. Och hon tyckte det var minst lika kul idag! Hon passade även på att hoppa i ungarnas pool och sprang runt som en galning

Det var ungefär det enda vi har orkat med idag. Träning kör vi endast mycket korta pass men Freja tycker inte att hon behöver koncentrera sig när hon är i Lule. Då leker hon mest med ungarna, badar, tigger, käkar isglass och flirtar med alla som kommer hit Men så länge Freja är nöjd och glad är vi också det! På sommaren ska man få ha lite semester när det är så förbaskat varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback