8 September 2009
2010-01-16 kl. 01:12:10 | Inlägg från gamla bloggen

Idag var Freja på återbesök hos veterinären igen, för vilken gång i raden vet jag inte.

Allt såg fint ut och det verkar inte bli alls så stora artrosutvecklingar runt hacket i benet som dom trodde att det skulle bli. Det gillar vi mycket!
Såret sa han att det inte var någon fara med, det var bara irriterat eftersom dom glömt ta bort stygnen sist vi var där. Jag visste inte när stygnen skulle bort och trodde att dom skulle sitta kvar tills dom sa nått annat. Han kollade ju trots allt på såret sist vi var där för att se hur det såg ut och då nämndes ingenting om att stygnen skulle bort. Nåväl, nu är dom borta och vi hoppas att irritationen försvinner snabbt.

Vad som kan spöka i bakbenen fick vi inget svar på. Stefan var där själv idag och sa att dom verkade stressade och det kan man ju förstå. Men jag får tro på min teori om att hon går kontigt med bakbenen eftersom hon haltar så kraftigt på frambenet.

Det är återbesök på tre veckor igen då benet borde ha läkt ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback