5 maj 2009
2010-01-15 kl. 20:13:54 | Inlägg från gamla bloggen


Det är så mysigt att ligga i solen! Sen att jag nästan svettas ihjäl, det är en annan femma


Freja hittade en rolig kompis som hoppade!


Den luktade lite underligt också.


Roligt med bus


Myspys


Det som inte går med våld, löser man med valpögonen


Bortskämd?


Då tar vi till med valpögonen igen, det funkar ALLTID


Bitchblicken funkar inte fullt lika bra


Knähund i stort format


Freja i skolan


Snygging!


Lillan


Den här bilden är en favorit


Freja busar med en av hennes favoritkompisar Cliff


haha, galen valp


Oj! Jag vill inte ens veta vad hon siktar in sig på där!


Cliff är omtänksam


Här börjar vi bli lite trötta


Lycka


Cliff försöker vara omtänksam igen


Bus!





Nu blev det lite mycket här! Jag får nog ta och spara några bilder till en annan dag då jag kanske inte tagit några nya Bilderna är tagna av Sanna, Ylva och Shaw. Tack till dom!
Urinvägsinfektionen verkar bli bättre. Eftersom hon inte kissar inne lika mycket som söndag/måndag måste det ju tyda på en förbättring. Jag tror nog att lilltjejen håller på att bli frisk. SKÖNT!

Idag ska vi inte gör något speciellt. Köra några korta pass med ligg, det har börjat sitta riktigt fint nu faktiskt. Ge oss 1-2 veckor så kan vi nog ta bort godishanden helt

Resten av dagen ska vigas åt pluggningen. Det är ruskigt mycket i skolan nu på slutet och jag har massor med rester som jag råkat samla på mig under åren Men det är ingen ide att klaga! jag har satt mig i den här sitsen själv och har tänkt att ta mig ur den också

Det var allt från oss idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback