28 maj 2009
2010-01-16 kl. 00:17:13 | Inlägg från gamla bloggen

Nu är det slutspurten i skolan och det är rätt mycket att göra. På Tisdag ska betygen sättas och jag är faktiskt ganska nervös! Men jag hoppas att jag hinner det som är klar. Om jag verkligen ger mig fan på det så ska det nog inte vara något problem

Igår var det en lydnadstävling, mest på skoj, på skolan. Jag, Stefan och Malin gick dit med vovvarna för att passivitetsträna dom. Freja och Sinus ville inte alls vara med på noterna i början och Freja försökte hela tiden smyga sig åt Sinus håll för att tjuvpussas lite. Men i det stora hela gick det faktiskt bra!

När vi kom hem låg Freja utslagen på soffan ett tag och sen fick hon följa med till Linda och titta på tv och snacka skit. Freja blir överlycklig varenda gång vi går in i Lindas trapphus och viftar på svansen hela vägen upp och sätter sig utanför dörren och väntar på mig Jiddra blev inte alls glad att jag kom och hälsade på med den där skitvalpen som hela tiden ska sno hennes bädd och härja inomhus. För någon dag sen när dom var här och hälsade på sov dom brevid varandra i bädden och sov. Sen kom dom och la sig i soffan och Jiddra började rengöra hela Frejas ansikte. Freja försökte busa eftersom den där konstiga tanten för en gångs skull inte morrade åt henne. Men efter ett tag bara låg hon där och njöt av att bli bortskämd av tant Jiddra

Idag var Stefan hundvakt åt Sinus och Nova (nova kommer till oss några dagar per månad när hennes matte jobbar) och man kan säga att både Freja och Stefan är helt slut Sinus är fullständigt galen och vill vara med på precis allt!

Idag blir det inte så mycket mer att göra för fröken Freja. Hon måste vila sitt ben eftersom hon fortfarande haltar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback