18 juli 2009
2010-01-16 kl. 00:43:10 | Inlägg från gamla bloggen

Jag hade skrivit en LÅÅÅNGT inlägg och så försvann allt! Nu orkar jag verkligen inte skriva om det men jag lägger in bilderna som jag tänkt så får jag skriva en annan dag igen


Dagen då vi var i gläntan och badade (hitta på morsans kamera som vi lånade att fota med)


Väärldens roligaste leksak enligt Freja


Duktiga tjejen:)


Lite fritt följ


Lilltjejen har blivit stooor


"Men ge mig leksaken dååå!"


Platsliggning


Platsliggning


Freja vinkar


Ligg


sitt


Stå (och jäklar han lyckas ta precis då jag belönar)


Inkallning


Lite lek med farsan

Ja, där har ni lite bilder på vad vi håller på med när vi tränar! Det kommer fler bilder sen men usb-kabeln till systemkameran är på vift så det får vänta tills jag fått hem den igen

Bilderna är tagna idag förresten och som ni ser har hon hunnit bli väldigt stor våran lilla bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback