15 Maj 2009
2010-01-15 kl. 21:10:51 | Inlägg från gamla bloggen

De senaste dagarna har vi inte hittat på så mycket speciellt. Därför har jag inget att skriva om. Det känns som att jag bara skriver samma sak varje dag

Vi har hunnit träna en massa ligg och det har börjat sitta riktigt bra. Men bara när hon vill Jag har inte velat ge mig in på så mycket mer avancerade saker än. Det känns som att jag vill ha en bra grund att stå på innan jag börjar med allt annat.
Fotpositionerna har vi lagt på hyllan enda tills hon sitter rakt. Annars måste jag flytta efter eftersom hon sätter sig ut från mig. Jag vill ha allt perfekt från början så att jag slipper backa och börja fixa till fel efteråt.
Eller perfekt och perfekt, men med så lite fel som möjligt

Idag fick hon vara med i skolan och hon har verkligen börjat bli för stor för att sitta i knät nu. Hon är tung som tusan och ska ligga i de mest konstiga och jobbiga ställningarna. Jag kommer nog ha träningsverk imorgon

Dessutom har jag inte tagit några nya bilder. Det känns tråkigt att blogga utan bilder! Efter helgen får vi ge oss ut och fota


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback