15 Januari 2010
2010-01-16 kl. 01:57:15 | Inlägg från gamla bloggen

Nu har vi äntligen fått tag på veterinären.

På torsdag ska Freja opereras igen. Det blev inte så stor operation som vi trodde att det skulle bli. Det verkar som att dom ska försöka göra en lite mindre operation som har liknande effekt. Allt är lite luddigt just nu men eftersom veterinären kände sig säker så måste vi ju lita på det. Det ska bli skönt att få prata med honom på torsdag och jag ska skriva upp varenda fråga som dyker upp i mitt huvud så att jag inte sitter där som ett fån när det väl är dags att ställa dom.

Jag vet inte. Men jag har lite bad feelings inför det här. Jag har bara ont i magen. Men det kanske är normalt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback