15 December 2009
2010-01-16 kl. 01:52:15 | Inlägg från gamla bloggen

Nu har vi hunnit tänka över allt det som händer runt om Freja och även om det inte känns lätt (speciellt inte med mina nerver) är det lite lättare att inte börja storböla så fort vi pratar om det.

Freja har äntligen börjat halta mindre och vi tar henne på kortare promenader någon gång om dagen så hon får lite friskluft. Hon är helt tokig nu när det har kommit nysnö och plöjer igenom snöhögarna som en bulldozer När vi sen kommer innanför dörren och har tagit av henne täcket så är det som att friskluften gett henne extraenergi och hon tar några ärevarv i lägenheten. Ofta med hennes bästa kompis Tiger i munnen

Idag har vi slagit in julklappar. Tänkte bjuda på lite bilder från det


Freja ville så gärna hjälpa till att slå in julklappar, så då slog jag in henne också


"Men mamma jag vill inte vara ett pakeeeet!"


"Kan du inte ens hjälpa mig lite?!"


Och hjälp det fick hon! Fort som tusan försvann hon iväg i hallen med snöret


Busbruden


Snyggöronen




Det där var inte populärt kan jag tala om'


Sen blev det bus med hennes favorit Tiger


Så plöjer hon igenom allt papper och pyssel med honom


Lilla token!




Efter att ha fått en egen julklapp med godis ville hon öppna resten också




Sen vilar vi i en halvminut


Och tiger måste ju vara med

Ser sådär korkad ut som bara Freja kan

Haha, allt kretsar kring Freja. Hon är verkligen som ett bortskämt ensambarn, eller hon ÄR ett bortskämt ensambarn. Men det är så det ska vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback