14 Juli 2009
2010-01-16 kl. 00:44:21 | Inlägg från gamla bloggen

Nu är jag hemma igen efter 9 (hemska) dagar av arbete borta från Stefan och Freja. Sista dagen var verkligen en plåga och jag ville bara hem. Men nu är jag äntligen här och ett fint välkomnande fick jag också! Freja kom in i hallen och när hon upptäckte att det var jag blev det pusskalas för hela slanten. Hon försökte krypa under skinnet på mig och var helt galen Men jag var nog minst lika galen jag också så jag la mig bara ned på golvet (utan att ha kramat Stefan eller nått) och pussades med Freja

Stefan visade idag vad han har lärt Freja och den damen är riktigt duktig må jag säga! Nu sitter ligg, sitt och stå jättefint. Hon kan ta ett kliv fram ibland när hon ställer sig men det ordnar nog till sig snart. Från ligg till stå är hon lite seg ibland men kommer nog ordna sig med tiden det också

Hennes fria följ har blivit grymt snyggt på raksträckorna och jag svällde av stolthet över Stefan som tränat så bra med henne medan jag varit borta Han vågar inte riktigt träna med henne när jag ser och är hemma eftersom har tror att han inte kan. Men han är ju hur duktig som helst!  Vi har börjat svänga åt höger nu också och det går faktiskt bra också! Jag tror inte att det kommer bli nått problem bara vi tar det lugnt och i hennes takt

Dom har också börjat träna slalom och det ser jättefint ut det också. Hon är helt perfekt med andra ord våran lilla tjej

23/4  -  12,6 kilo
4/5    -  13.8 kilo
11/5  -  15.4 kilo
18/5  -  16.5 kilo
25/5  -  16.7 kilo
1/6    -  16.6 kilo
8/6    -  17.9 kilo
15/6  -  19.2 kilo
22/6  -  19.3 kilo
29/6  -  19.7 kilo
6/7    -  20.5 kilo
13/7  -  21.2 kilo

Som ni ser går hon fortfarande stadigt uppåt men hennes tjockisfett har nästan försvunnit helt och hon känns fin i hullet Hältan har börjat bli bättre också och syns inte alls lika mycket som förut men är fortfarande kvar litegrann. Det är främst efter vila det syns och ibland haltar hon inte alls. Så på bättringsvägen är det ju!

Nu ska jag se till att umgås med mina hjärtan så mycket som möjligt den här veckan som jag är hemma. Alltså ska jag inte sitta vid datorn så mycket till! Men jag ska försöka ta nya bilder här någon dag och lägga upp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback