12 Maj 2009
2010-01-15 kl. 21:09:30 | Inlägg från gamla bloggen

Idag har Freja fått vara med i skolan efter lunch igen. Jag hade tänkt försöka ha henne på golvet så att hon lär sig att slappna av där också men gav upp rätt snabbt eftersom hon visade sig vara på bushumör. Hon satt och spanade in alla sina lekpolare och försökte förgäves kasta sig mot dom lite då och då. Hon såg så besviken ut när det tog stopp av kopplet.

Eftersom vi hade lektion där vi själva skulle diskutera i grupp slutade det med lite bus med Sinus och Hårek (?). Man märkte ganska snabbt att Freja började bli trött men det har jag absolut inget emot. När vi kom hem så slocknade hon direkt efter att hon fått lunch i ett par timmar. När hon vaknade körde vi lite ligg och sen ville Malin att vi skulle komma ut så att Sinus och Freja skulle få leka.

Det var minst sagt helt galet, som vanligt när dom där två är i farten.

































Det är så svårt att välja bilder, därför att det lika bra att sätta in nästan alla

Malin har tagit de flesta av bilderna, jag är en usel fotograf när det gäller att fota manuellt. Jag ger snart upp! Haha.

Nu ligger Freja däckad i soffan och kommer nog ligga så till imorgon när vi stiger upp. En tur ut för att kvällskissa kommer nog behövas och som vanligt kommer vi få SLÄPA ut henne. Det är jobbigt att kissa när man är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback