10 December 2009
2010-01-16 kl. 01:41:35 | Inlägg från gamla bloggen

Sen i måndags har Frejas hälta varit värre. På tisdagen hade vi rehab och efter ett tag i vattnet blev hon bättre i benet. Sedan dess har det bara gått spikrakt nedåt. Igår ville vi inbilla oss att det hade blivit bättre men idag är hältan ännu värre än någonsin. Hon går på rimadyl fortfarande men det vill inte bli bättre ändå.

Jag har skrivit ett mail till rehab och frågat vad dom tycker att vi ska göra. Så nu är det bara vänta på svar och försöka få Freja att ligga stilla så mycket som möjligt.

Usch vad jag hatar det här.

------------------------------------------------------------------------------------------

För ett tag sen ringde dom från djursjukhuset. Dom hade läst mitt mail och ville att vi skulle komma in och röntga och ta blodprov på stumpan imorgon. Jag har så ont i magen och kan knappt kolla på henne utan att börja grina. Tur att det är på morgonen så jag slipper vara vaken och oroad så länge innan det är dags.. Om jag nu lyckas somna inatt det vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback