20 April 2010 - Träning
2010-04-20 kl. 22:17:43 | Frejas Liv

Idag bestämde vi oss för att gå ut och träna och busa lite med Freja:) Eftersom hennes hälta, än så länge, är stabil så testar vi lite försiktigt hur mycket hon klarar utan att bli för halt. Men lite lugn träning tvekar jag inte att hon klarar av.


Snyggning!


"duuuumma mamma, jag vill ha min pinne!"




Freja såg en hund.




Och så ondbenet i vädret:P


BUS!

Det blev inte så många bra bilder, men det här får duga. Det var kul att träna lite med henne. När det inte blir så ofta så tycker både hon och jag att det är extra roligt när det väl händer att vi tränar.

Kommentarer
Postat av: linda & azi

Vad tråkigt :( Hoppas hon blir helt återställd! Lycka till!



Vart kommer hon ifrån?

2010-04-21 @ 10:15:39
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback