17 April 2010
2010-04-17 kl. 22:46:01 | Frejas Liv

Jag har varit jättedålig på att uppdatera jag vet! Och jag kommer nog fortsätta vara det i några dagar eftersom jag börjat plugga matte på distans och kommit efter pga att boken inte kom i tid. Det är sjukt svårt att läsa matte utan en lärare som kan hjälpa en, inget distansämne men vad ska man göra? Jag sitter och pluggar minst 5 timmar om dagen men snart är jag ikapp igen:) Och nästa vecka är första provet så det gäller att ligga i och dessutom förstå det man gör. Och det är inte en lätt kombination:P

Freja mår bra och vi har slutat på smärtstillande helt nu efter att ha gått på halva dosen ett litet tag för att se hur hon reagerade. Hon är inte mer halt än vanligt och det känns verkligen jätteskönt! Nästa vecka börjar vi om rehab igen och det ska bli kul att kunna berätta goda nyheter till dom.

Vi var på stan en sväng och miljötränade Freja idag. Det gick faktiskt riktigt bra om man tar hänsyn till hennes överladdade batteri. Jag trodde hon skulle bete sig mycket värre och vilja hoppa mot folk men hon satt mest och kollade läget hur lugnt som helst. Hon hittade en kam på backen som var lattjo som tusan och tog upp den och ruskade på huvudet som en galning. Men den fick hon allt lämna, något besviken:)

Nu ska jag återgå till pluggandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback